OPEK – omijajcie tego kuriera szerokim łukiem!!!!

Sorry za off-topic ale jestem nieźle wyprowadzony z równowagi, oszczędzę dokładnych szczegółów bo musiałbym pisać niecenzuralne słowa. Szczerze polecam – omijajcie tą firmę kurierską szerokim łukiem!!!!!!

Po raz kolejny, nie ze swojego własnego wyboru, zmuszony byłem korzystać z ich usług. To co wyprawiają to jest czysta kpina.

Przesyłka (długo wyczekiwany obiektyw) nadana w poniedziałek, doszła po ciężkich bojach w czwartek wieczorem – kilkanaście telefonów wykonanych zarówno przeze mnie jak i przez nadawcę, brak kontaktu, obsługa na infolinii albo niedostępna albo o inteligencji, jak zauważył dosyć pobłażliwie nadawca, ameby, itd…..list przewozowy wypełniony poprawnie drukowanymi literami, a przesyłka rzekomo trafia zupełnie w inne miejsce, na drugi dzień podobno już trafia ale kurier nikogo nie zastaje, podczas gdy cały czas ktoś czekał na przesyłkę, itd itp……absurd.

Wcześniej miałem dwa bardzo podobne przypadki (zawsze z bardzo dużym poślizgiem, niewybaczalnym firmie kurierskiej oferującej dostawy na drugi dzień), gdzie w jednym dostarczyli mi sporego UPSa (urządzenie wielkości dużej lodówki i wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych), wywróconego “na pace” – i na moje pytanie co to jest, dlaczego towar nie był w żaden sposób zabezpieczony, kierowca, pomimo 2-dniowego poślizgu, z rozbrajającą szczerością mówi – “przecież chciał Pan aby było szybko…….” – no comments……..

Okazuje się, że nie jestem jedyny. Przykładowe linki znalezione na google.com, polecam lekturę:

- http://www.przesylki-kurierskie-opek.diagnostik.pl/
- http://www.bme.pl/komentuj/strona.php?id_strony=23114
- http://costa.kofeina.net/index.php?/archives/1248-Znikajacy_Opek….html

88 - ilość komentarzy do tego wpisu



» boski napisał: { 11 Jan 2008 - 09:01:58 }

Potwierdzam ze to firma to koszmar miale trochę inna sytuacje czekałem na przesyłkę reklamacyjna i dostarczyć ja miała firma OPEK. Po miesiącu czekania okazało się że przesyłka była do mnie wysłana dwa razy a to ja nie odebrałem.W firmie która wysłała przesyłkę powiedziała ze wyśle jeszcze raz. Tym razem byłem w domu kilka dni i czekałem ;) Dotarła paczka pytam kuriera dlaczego nie dzwonił do mnie ani nie zostawił informacji. Powiedział że tu nigdy nie był z taka paczką (tylko ten kurier jeździ w tym rejonie) a ja mu pokazuje ze trzy razy na paczce pisze ze awizowana a on tylko ramionami poruszył i poszedł ;)

Pozdrawiam

» wokr napisał: { 11 Jan 2008 - 10:01:48 }

I ja dorzucę swoje 2 grosze. Dwa razy firma dostarczała mi sprzęt. Na jeden czekałem 2 miesiące (tu też firma wysyłająca dała z deka ciała), zamiast kilku dni. Kontakt z firmą fatalny, umawianie kuriera też ciekawie wyglądało. Drugi nieprzyjemnie wspominany kontakt z firmą miał miejsce stosunkowo niedawno. Przed świętami. Rozumiem natłok spraw, zmożony ruch i inne sprawy. Ale w momencie gdy kurier nie zastał mnie w mieszkaniu nie raczył zostawić żadnego aviso, żadnego namiaru ani informacji jak odebrać paczki. Nie wykonał też żadnego telefonu informującego, że jest i ma paczkę jak to miało miejsce w przypadku innych firm z którymi miałem kontakt. Gdy paczka nie przychodziła dość długo próbowałem skontaktówać się z firmą ale moje połąćzenia byly albo ignorowane albo odrzucane. Kontakt mailowy z centrala pomógł na tyle, że dowiedziałem się, że paczka była już u mnie i mam się kontaktować z lokalnym oddziałem. Gdzie próba kontaktu również graniczyła z cudem. A gdy się dodzwoniłęm wreszcie około 18 to pani raczyla mnie poinformować, że dziś już nic nie zrobi proszę jutro rano dzwonić. Pomógł dopiero mail do centrali i oddziałów z informacją, że z braku informacji, możliwości kontaktu i co najważniejsze braku przesyłki daje im 2 dni na doręczeni i będę domagał się swoich praw na innej drodze. 10 min później miałem telefon, że kurier będzie o tej i o tej :]

OPEKowi NIE!

» BS napisał: { 11 Jan 2008 - 12:01:38 }

to jest polski wklad w ten biznes – odkad ludzie masowo wyjezdzaja pracowac za ganice firmy kurierskie maja problemy z dostawcami wiec paczki ktorych nie moga dostarczyc magicznie w magazynie przemieniaja sie na nieodebrane. wczesniej robi tak tylko niektorzy “cwani” kierowcy dzis robia to juz wszyscy. opek jest podobno liderem niemniej dzieje sie to takze u innych np. w ups.

» dd napisał: { 20 Feb 2008 - 04:02:51 }

Witam!

Firma kurierska OPEK to nieporozumienie !!!
Przestrzegam indywidualnych odbiorców jak i firmy
Omijajcie ją szerokim łukiem jeśli nie chcecie stracić towaru i pieniędzy !
Odzyskanie ich jest nie możliwe!
Dzięki tej firmie straciłem 2000zł w listopadzie 2007 i do dziś tylko przesyłamy sobie papierki z których nic nie wynika, skończyło się na notach księgowych, korektach, ale co z tego jak pieniędzy do tej pory nie ma.
Nadmieniam że przesyłki miałem ubezpieczone a ponieważ jestem Firmą posiadałem na nie dokumenty zakupu jak i sprzedaży, straciłem pieniądze, towar i klientów.
Dzwonie do ludzi z opek-a ale każdy twierdzi że trzeba zadzwonić do kogoś innego! mam wrażenie że to jakaś gra, czuje się jak w filmie gdzie wszyscy knują spisek przeciwko mnie .
Myślę że tą firmą ktoś powinien się zająć, coś takiego na rynku to NIEBEZPIECZEŃSTWO !

Pozdrawiam
D.D.

» Elka napisał: { 4 Mar 2008 - 10:03:15 }

Podzielam wasze zdania na temat tej firmy , dziwię się jeszcze że nikt nie skontrolowej tej firmy , która w żywe oczy oszukuje swoich kientówi na dodatek bezprawnie zabiera towar / rzekomo to on ginie/ a co tym towarem robi potem to tylko oni wiedzą .
Może jakiś “fiskus’ zająłby się w koncu taką oszukańczą firmą .

Walczę z tą firmą po dzisiejszy dzien , nie mogę odzyskać ani swojej paczki ani pieniędzy za poniesiny zakup . W tej firmie chyba nikt nie pracuje albo odbija pileczke na inna osobe . .Ludzie omijajcie tego ” kuriera” – to fikcja , którą należy ukarać !!!!!!

» Marek napisał: { 10 Jul 2008 - 07:07:50 }

potwierdzam ta firma to nieporozumienie !!!!!!!!!!!!!!!!
paczka dotarła wyrażnie uszkodzona i rozdarta brakowało towaru , spisaliśmy reklamację w obecności pracownika i co ? po trzech miesiącach dostałem list iż wszystkie papiery należy skserować tz.nr. listu fa.itp. i odesłać do Wa-wy mineło 8 mies. i co ? nic zostałem okradziony , w między czasie dziesiątki telefonów nerwy itp.

» Ela napisał: { 21 Oct 2008 - 09:10:05 }

Niestety kupione na allegro głośniki i wysłane 15 października przez kuriera z OPEK do dziś do mnie nie dotarły. Telefonicznie dowiedziałam się że z winy kuriera.
Zaraz korzystając z waszych doświadczeń dzwonię do centrali.
Od teraz NIGDY nie skorzystam z tej firmy i innych ostrzegać będę , niech idzie z torbami.

» Marzena napisał: { 25 Oct 2008 - 09:10:24 }

Nie polecam firmy OPEK .Zamówiłam na allegro łóżeczko miało być dostarczone następnego dnia a dziś mija 3 dzień od nadania przesyłki a jej jak nie było tak nie ma.
NIGDY WIĘCEJ NIE CHCĘ MIEĆ DO CZYNIENIA Z TĄ FIRMA.

» adam napisał: { 19 Nov 2008 - 10:11:43 }

witam a ja pochwale ta firme zamowilem paczke wczoraj dzis juz ja mam oczywiscie kierowca zadzwonil poinformowal pelny komfort i rzetelnosc dla mnie jest opek w porzadku

» andrzej napisał: { 5 Dec 2008 - 04:12:59 }

nie polecam 7 dni temu zamówiłem paczkie z allegro.Właśnie wróciła do nadawcy,a kurier stwierdził że nie odebrałem paczki bo jestem za granicą, co oczywiście jest nieprawdą i widocznie nie chciało mu się szukać mojego mieszkania (podobnie było z UPS)

» mariola napisał: { 10 Dec 2008 - 05:12:55 }

polecam firme OPEK wczoraj kupiłam hustawke na allegro wyslana o 17 ta firma a juz dzis o 13ja dostarczyl kurier oczywiscie wczesniej zadzwonil i powiedzial ze juz jedzie swietna expresowa obsluga

» kubutek napisał: { 11 Dec 2008 - 09:12:49 }

powiem tak nie firma kurierska jest tu istotna ale kurierzy jezeli kurier jest ok to znaczy ze firma w której pracuje jest tez ok? ale opek i tak jest do du….. po mimo tego ze jestem kurierem

» Tomasz napisał: { 12 Dec 2008 - 02:12:16 }

TA FIRMA TO KOSZMAR !!!!!!!!!!!!!!! nigdy nic nie załatwiajcie przez tą firmę. Przesyłka kurierska powinna się charakteryzować szybką dostawą do klienta i dobrym kontaktem . W moim przypadku okazało sie , że przesyłka została zniszczona przez kuriera ( qrrrr….) , zero kontaktu z kurierem. Miałem już przesyłki z innych firm kurierskich i nie było problemu a z tą firmą mam do czynienia pierwszy raz i mam nadzieję że definitywnie ostatni!!!

» Krzysztof napisał: { 19 Dec 2008 - 06:12:59 }

Mam spory dylemat z powodu konieczności skorzystania z firmy kurierskiej,ale po tym czego dowiaduję się o firmie “Opek”jestem wyalienowany.Może ktoś poleci mi firmę o lepszej reputacji,która zajmie się moją przesyłką w sposób należyty.Z góry dziękuję bo dzięki Wam być może uniknę tak przykrych niespodzianek-pozdrawiam:)

» DominoAqq napisał: { 21 Dec 2008 - 01:12:14 }

na razie nie miałem większych problemów z DHLem, ale różnie może być. Najdziwniejsze jest dla mnie to w DHLu, że potrafią dostarczyć paczkę nawet około 22.00 – zdarzyło mi się już parę razy. Pewnie kurier miał mnie po drodze do domu, albo zapomniał w ciągu dnia dostarczyć i na koniec mu została.

» Shyne napisał: { 30 Dec 2008 - 12:12:43 }

Dorzucę swoje trzy grosze – kupiłem na Allegro telewizor 29 calowy firmy Sony i na nieszczęście był on przesłany właśnie poprzez firme kurierską Opek. W mojej obecności kurier upuścił paczkę z telewizorem z wysokości około metra, na co odrzekł – “spokojna głowa, jest dobrze zapakowany”. W domu, po otworzeniu paczki okazało się, że telewizor jest kompletnie zniszczony, ma pękniętą obudowę a w środku urwał się subwoofer i upadł na płyte główną doszczętnie ją niszcząc. Telewizor nadawał się tylko do wyrzucenia. Raportu uszkodzeń w obecności kuriera nie spisałem bo paczka z zewnątrz nie wyglądała na zniszczoną, jednak z tego co widzę, spisanie tego raportu i tak niewiele by dało. Radzę wszystkim uważać na tę firmę. Z innymi nie miałem takich problemów.

» tomek napisał: { 14 Feb 2009 - 01:02:30 }

jestem kurierem firmy “OPEK” niezgadzam się ze wszystkimi zażutami. Zaden klient nie przyznaje się że on stwarza taką sytuacje że klient często jest nie przygotowany do przyjęcia przesyłki.klienci sami stwazaja problemy.Kazdy mysli ze jedziemy tylko do niego a zeczywistosci mamy do rozwiezienia okolo 60 paczek dziennie.A przejezdadzamy ok 250km dzinnie.

» DCRLTO napisał: { 14 Feb 2009 - 11:02:47 }

Witam

Miałem z ta firmą doczynienia kilka razy, i bywało różnie, kilka razy paczka została dostarczona nastepnego dnia jesczze przed południem,a kilka razy oczywisci szła kilka dni.Kilka rzeczy które mnie zdenerwowało to to, że próbowali oszukiwać naliczając na fakturach np z grudnia paczke, która została nadana w listopadzie, naturalnie na listopadowej fakturze ów paczka również widniała, od tamtej pory ZAWSZE sprawdzałem faktury i sytuacja miała miejsce jeszcze kilka razy.
Inna rzecz która mnie poraziła to zmiany daty nadania przez kuriera.Przyjechał Pan kurier ok 17, a z tego co wiem to paczki z głównego magazynu wyjeżdżaja do 15, w zw. z tym pan kurier przemienił daty o 1 dzien, na moje pytanie co on robi,powiedział ze dzisiaj paczka i tak nie wyjdzie,miły pan po prostu nie umieła sie wyrobic z trasą.Innny kurier z kolei wykazał sie nietypową bezczelnościa , poniewaz wybierał sobie paczkli jakie moze zabrac.Kiedy zaczął wozić od innych osób lodówki które bardzo ładnie układały mu sie w samochodzie niczym puzzle to nie chciał wozic opon albo innych rzeczy o nietypowych kształtach.A to przeciez firma kurierska a nie koncert rzyczeń…..

» mon napisał: { 19 Feb 2009 - 10:02:18 }

moja przesyłka zamiast dojść do mnie ( mieszkam na samym południu Polski ) pojechała sobie do Gdańska i nikt nie wiedział dlaczego , hahahah

» anna napisał: { 20 Feb 2009 - 02:02:13 }

Usługi tej firmy kurierskiej to wielki skandal.Gdy czekałam na paczkę okazało się że samochód kurierski się zepsuł,to jeszcze rozumiem,ale dowiedziałam się że samochód był holowany 8 kilometrów od mojego domu,czy kurier nie mógł do mnie zadzwonić i poinformować mnie o tym,chyba po coś podajemy numery telefonów,przecież ja bym już wyjechała po tą paczkę(kurierzy myślcie trochę i nie utrudniajcie sobie pracy),a tak muszę czekać do poniedziałku,a była już tak blisko.

» anna napisał: { 20 Feb 2009 - 02:02:23 }

Usługi tej firmy kurierskiej to wielki skandal.juz tydzień czekam na paczkę,i dzisiaj się zdenerwowałam,po kilku telefonach dodzwoniłam się do kuriera ,okazało się ,że kurier był dziś w drodze do mnie, ale się zepsuł,to jeszcze rozumiem,ale dowiedziałam się że samochód był holowany 8 kilometrów od mojego domu,czy kurier nie mógł do mnie zadzwonić i poinformować mnie o tym,chyba po coś podajemy numery telefonów,przecież ja bym już wyjechała po tą paczkę(kurierzy myślcie trochę i nie utrudniajcie sobie pracy),a tak muszę czekać do poniedziałku,a była już tak blisko.

» magda napisał: { 20 Feb 2009 - 03:02:37 }

Usługi tej firmy kurierskiej to wielki skandal.juz tydzień czekam na paczkę,i dzisiaj się zdenerwowałam,po kilku telefonach dodzwoniłam się do kuriera ,okazało się ,że kurier był dziś w drodze do mnie, ale się zepsuł,to jeszcze rozumiem,ale dowiedziałam się że samochód był holowany 8 kilometrów od mojego domu,czy kurier nie mógł do mnie zadzwonić i poinformować mnie o tym,chyba po coś podajemy numery telefonów,przecież ja bym już wyjechała po tą paczkę(kurierzy myślcie trochę i nie utrudniajcie sobie pracy),a tak muszę czekać do poniedziałku,a była już tak blisko.

» Marcin napisał: { 1 Mar 2009 - 09:03:46 }

Witam wszystkich pracuje obecnie jako kurier opeka ale mialem okazcje pracowac i w DHL z moich pogladow moge powiedziec ze opek mimo wszystko traktuje paczki bardziej odpowiedzialnie niz DHL tam poprostu przy rozladunku wiekszosc z nich to lotne(tzn poprostu sa rzucane z 10 metrow do przodu)a jesli chodzi o dostarczenie w DHL kurierzy maja wszystko gdzies gleboko godzina 16 i jk najszybciej do domu a klijent dostal awizo niby.Askargi beda zawsze i na wszystkich bo jest to rzecza nie mozliwa aby na tyle tysiecy dziennie paczek nie bylo jakis uszkodzen czy zaginiec.A jesli chodzi o kurierow to jet tak jak w zyciu zalezy na kogo trafisz raz bedzie to mily facet ktory pomoze a drugi wystawi jezyk pozdrawiam

» justyna napisał: { 4 Mar 2009 - 08:03:13 }

Nigdy więcej! Zamówiłam paczkę na allegro i miałam to wątpliwe szczęście że wysłana została firmą kurierską opek! Koszmar jakiś -paczka była wysłana w poniedziałek, bardzo mi zależało żeby była we wtorek i wysyłający potwierdził że będzie -rozmawiał z kurierem w wtorek i ten potwierdził, że ma dużo paczek ale będzie u mnie około 17… Po czym zero kontaktu… Po 18.00 dzwonię do kuriera który radośnie stwierdził że nie wie kiedy będzie bo zepsuł mu się samochód (z tego co czytam to chyba stała wymówka…) poza tym może będzie w środę a może nie wie kiedy…. W środę dzwonię rano a on mówi że właśnie wyjeżdża z firmy (nadmienię że to rano to była godzina 12 i ja sądziłam że facet zaraz się pojawi z paczką). Powiedział że u mnie będzie przed 15 -dzwonie o 16 a gość znowu że nie wie czy dziś Będzie -więc zaczełam się już mocno denerwować. W końcu po 18.00 paczka dotarła -a może inaczej pan stwierdził że jak chcę to mogę wyjechać i odebrać paczkę bo on inaczej jedzie do firmy bo nie ma czasu… Więc goniąc kuriera samochodem odebrałam paczkę -tylko dlatego że bardzo zależało mi na przesyłce… Zamawiam dużo przez internet i nigdy nie było takich problemów z kurierem -nawet lepiej działa poczta polska. Dobrze wszystkim radzę omijajcie tą firmę!!!

» Agnieszka napisał: { 6 Mar 2009 - 12:03:00 }

O matko! Zamówiłam książkę a ksiegania korzysta z Opeku,jak tak czytam to sie zasatanawiam czy czy prędzej swojej nie napiszę.

» Krzysiek napisał: { 12 Mar 2009 - 08:03:14 }

Witam, ja również jestem kurierem Opek, i również miałem przyjemnośc jeździc dla DHL i wkrótce ponownie tam trafię. Nie będę tutaj opisywał numerów jakie walą kurierzy Opek, i to nagminnie. Transport paczek na kursach liniowych pomiędzy terminalami- bez komentarza, powiem jednak, ze generuje dużą ilośc uszkodzeń przesyłek (dziury, rozdarcia, zgniecenia co najmniej 30%). Dlatego też powiem- jeśli nie musicie- nie korzystajcie (siódemka jest jeszcze gorsza).
Co do DHL- kolega kurier gada głupoty. W DHL przesyłki paletowe i klasyczne paczki nie jezdzą na jednym wozie (zarówno jak u kuriera jak i na liniówkach). Paczki pakowane są w specjalne kontenery i nie maja możliwosci wzajemnego uszkadzania sie. W opeku? Najpierw palety a na górę wrzucane są paczki które w trasie spadają miedzy inne przesyłki i ulegają uszkodzeniom. Szczególnie duża liczba uszkodzeń pochodzi z transportów z Łodzi. Takich przykładów i detali można ciagnać w nieskończoność.

» Daro napisał: { 24 Mar 2009 - 11:03:18 }

Tydzień temu w poniedziałek, gościu wysłał mi cztery alufelgi z oponami.
Ponieważ nie doszły do piątku, poprzez kontakt telefoniczny ustaliłem z nim numer przesyłki i dzwoniłem do biura obsługi klienta.
Tam twierdzą, że nia ma takiej przesyłki.
Sprzedający z allegro jest w 100 % wiarygodny.
Nie wiem czy nie wpadnę do ich oddziału w Katowicach i go po prostu zdemluję.
Może ich to coś nauczy, jak zacznie BOLEĆ i KOSZTOWAĆ!!!

» Ola napisał: { 25 Mar 2009 - 05:03:14 }

Normalnie masakra!!!!W poniedizłek przesyłka został nadana jest sroda a jej nadal nie ma nie polecam!!!Firmy takie jak UPS czy GCL sa tylko godne polecenia u nich jak paczeke nadasz w poniedziałek rano to we wtorek do południa masz ja na 100% a tu musisz czekac 3-7 dni to szybciej by przyszło pocztą ;(

» mariusz napisał: { 25 Mar 2009 - 06:03:15 }

a ja chwale wczoraj zostala przesylka nadana o 14;00 dzis okolo 16;00 dostalem przesyle wiec ja sobie chwale.. i tania

» Łukasz napisał: { 27 Apr 2009 - 05:04:24 }

OPEK to jakies nieporozumienie moja paczka nadana zostala przed 15.04 i do dzis nie doszla mija juz 12 dzien szkoda gadac wogole

» michal napisał: { 7 May 2009 - 09:05:52 }

Firmę kurierską Opek omijać szerokim łukiem! Dzwonie do firmy odzywa sie niemiła pani która obiecuje że jutro będzie przesyłka (oczywiste przesyłki nie było w obiecanym dniu). Następnego dnia daje mi nr do kuriera który nie odbiera. Katastrofa!!!!

» Eugeniusz Ostaszewski napisał: { 15 May 2009 - 07:05:52 }

Widocznie sytuacja się zmieniła (może prezesa wymienili), bo zamówioną przesyłkę (lubię dawać ludziom szansę) OPEK dostarczył mi w niecałe 24 godziny od nadania (nadano 2009`05`14, o godz. 14,03, a odebrałem 2009`05`15, około 11-stej).
Będę korzystał z ich usług (również dlatego że lubię tych którzy umieją się “podnosić z kolan”; zauważyłem że mają – również dlatego – więcej doświadczenia).

» ted napisał: { 17 May 2009 - 07:05:56 }

witam wszystkich to co piszą ci ludzie o firmie Opek to istna bzdura to wypisują kurierzy konkurencyjnych firm kurierskich a wiem o tym bo mam kolegę co pracuje jako kurier w innej firmie i też tak pisze o konkurencji to jest po prostu walka o rynek pozdrawiam wszystkich kurierów ze wszystkich firm kurierskich

» Ela napisał: { 18 May 2009 - 07:05:32 }

Rzeczywiście w firmie OPEK się poprawiło, coraz dłużej czeka się na paczkę. Sprzedawca wysłał do mnie paczkę 12 maja. Do dzisiaj nie doszła. Podczas jej poszukiwań Sprzedawcę powiadomiono, że kurier nie zastał mnie w domu 13, a mnie powiedziano, że 14 maja. Podobno zostawił w domofonie awizo, a mam taki domofon, że nie da się w nic zostawić. Jest za to dobrze oznakowana skrzynka, ale awiza oczywiście nie było. Konsultantka poinformowała mnie, że paczkę mogę ewentualnie otrzymać w poniedziałek 18, a jak mi się nie podoba to mogę porozmawiać z kierownikiem Grzegorzem B. Ten obiecał, że paczka dotrze w piątek a najpóźniej w sobotę, a w razie problemów oddzwoni. Oczywiście, ani paczki, ani telefonu się nie doczekałam. Próbowałam się dodzwonić, a nawet nagrałam na pocztę, ale oczywiście w firmie OPEK nikt nie zareagował. Dopiero w poniedziałek ten sam kierownik obiecał, że paczkę otrzymam do 16 w pracy lub o 18 do domu. I żeby było jasne – znowu kicha. Przed chwilą zadzwoniłam ponownie i dowiedziałam się, że do pracy nie zdążyli a na dostawę do domu nie znaleźli kuriera. Mają przyjechać jutro do pracy. Zaproponowałam, żeby wynajęli firmę kurierską ;)
Gorszej firmy nie znam, no ale może jeszcze za mało widziałam.
Napiszę do prezesa tego b……u, bo kierownika oddziału w Sosnowcu podobno nie ma, i jakoś mnie to nie dziwi. Może tylko to, że nie wszystkich pracowników.

» mariusz napisał: { 22 May 2009 - 06:05:24 }

omijajcie tą firmę szerokim łukiem ;
w pełnej nieświadomości nadałem paczkę za pobraniem 4maja o dziwo dotarła do adresata 5 maja rano ( o dziwo w całości ) ale po pieniądzach ani śladu mimo że mineły 3 tygodnie . na sekretariacie siedzi wredny babsztyl który łączy klientów z numerem pod którym nikt nie odbiera

» Romek napisał: { 25 May 2009 - 03:05:09 }

nie będę opisywał całej sytuacji
nie korzystajcie z usług tej “firmy”

» FRANEK napisał: { 25 May 2009 - 09:05:52 }

To ja napiszę tak pracowałem w tej firmie i wiem co tam sie dzieję kopanie paczek to norma i na jedną paletę jest pakowane tyle paczek że cud że dojeżdżają w jednym kawałku. A o kierownictwu lepiej nie mówić tam jest tak że jak jest ładna dziewczyna i sie tylko ładnie uśmiechnie to już ma premie.Ja wiem tylko tyle niegdy nie wysyłajcie tą firmą bo tam się dzieją cuda z waszymi paczkami , niby jest monitoring ale nic z niego nie da się zobaczyć.POZDRAWIAM

» Kopre napisał: { 27 May 2009 - 07:05:34 }

Witam,

Ja miałem do czynienia z tą firmą tylko raz, o tym że jest to OPEK dowiedziałem się przy odbieraniu przesyłki – duży karton w którym był rower, o dziwo złego słowa powiedzieć nie mogę, przesyłka dostarczona w sobotę do godz. 12, kurier kontaktował się ze mną telefonicznie, jako że nie było mnie w domu czekał na mnie 30min. pod blokiem, także ja wspominam tą dostawę bardzo pozytywnie, ale widać miałem szczęście :)

» Piotr napisał: { 1 Jun 2009 - 05:06:04 }

Oodział w Koszalinie to zupełnie inny świat.Super kontakt z kurierem ,przesyłka dostarczona z pełnym profesjonalizmem. To zupełnie inni ludzie. Polecam bez naciągania.

» jacekf napisał: { 9 Jun 2009 - 02:06:05 }

Ja osobiscie nie mam zastrzezen. Bardzo duzo przesylek przychodzi do mnie za pomoca OPEK i za kazdym razem jest na 2 dzien. Do tego swietny kontakt z kurierem. Przynajmniej w Gdańsku.

» Marecki napisał: { 10 Jun 2009 - 04:06:52 }

Nie tylko OPEK to porażka, również niby “światowy” DHL. Kłamią w żywe oczy i oszukują. Sytuacja następująca zamawiam kuriera DHL o g.10.00 rano, wsio ok, uzgodnione, ze kurier będzie 13.00-16.00 po odbiór paczki. Jest godz.15.45 dzwonię pytać czy zabłądził, czy co? Okazuje się, że niby dzwoniono do mnie i nagrano się na poczcie głosowej, że kurier ma awarię auta i nie dojedzie dzisiaj, tylko następnego dnia. No ok, sobie myślę trudno – sytuacja losowo (tylko co to obchodzi mojego kontrahenta, który czeka na produkt). Kajam, tłumaczę się klientowi…. godz. 20.00 tel. i nagranie na poczcie głosowej, że kurier nie mógł dojechać i będzie następnego dnia o 8.00 rano. OK. Następny dzień kurier przyjeżdża godzina 10.00 – pytam co się stało z autem? Gość najwyraźniej zdziwiony o co mi chodzi? Pytam, czy ktoś jeszcze jeździ tutaj oprócz Pana? Nie. No to dlaczego Pan wczoraj nie był po paczkę? No bo jak zadzwonili, to już mi się nie chciało wracać… Noż qr…. porażka. :(
Za to dobre doświadczenia z UPS (przesyłki np. z USA) i dobre mimo wszystko z DHL – ale jak paczka przyjeżdża zza granicy (np. z UK).

» Bartold napisał: { 14 Jun 2009 - 06:06:35 }

Temat firm kurierskich to śliski temat. Wiadomo, że pracują tu różni ludzie.

» armen napisał: { 16 Jun 2009 - 01:06:34 }

Ja też musze sie wtrącić mój pierwszy kontakt z firmą OPEK nie był najlepszy kurier cały czas zostawiał awizo chociaż cały czas ktoś był w domu kiedy umówiłem sie z nim na wybraną godzine przyjechał o zupełnie innej porze a kiedy po 2 tygodniach w końcu dowiózł przesyłke i dałem mu pieniądze (przesyłka była za pobraniem) miałem przygotowaną dokładną kwote powiedział cytuje ,,K…a kolejny nic nie dał” to jest nie do przyjęcia żeby tak sie wyrażali do klijenta !!! Teraz niestety byłem znowu zmuszony do skorzystania z ich usług (sklep internetowy w którym kupowałem towar korzysta z ich usług) sytuacja powtarza sie po raz koleiny przesyłka poszła 3 dni temu i ani śladu po niej ani awiza NIC ZUPEŁNIE NIC !!! Lepiej już korzystać z usług Poczty Polskiej niż z OPEK wyjdzie taniej i lepijej A FIRME OPEK POWINO SIE ZLIKWIDOWAĆ !!!

» Michał napisał: { 17 Jun 2009 - 01:06:21 }

Jestem trochę zdziwiony złymi opiniami nt. jakości usług firmy Opek
Osobiście to mam dobre doświadczenia z tą firmą: kontakt z kurierem, pracownikami firmy, szybkim terminem dostaw – opinie kilku moich klientów, cenami
Mankamentem natomiast jest fakt, iż nie przewożą wszystkich rodzajów towarów, np. nie przyjmują do transportu części karoserii samochodów
Poza tym to wszystko w porządku

» Ewa napisał: { 20 Jun 2009 - 12:06:04 }

Ja właśnie czekam na przesyłkę nadaną OPEKiem. Aż mam ciarki po przeczytaniu Waszych komentarzy. Tym, którzy szukają w miarę niezawodnej firmy kurierskiej mogę polecić GLS (przynajmniej w rejonie warszawskim). Często zdarzało mi się korzystać z ich usług i jak do tej pory nie było żadnych problemów (były to raczej mniejsze przesyłki). Kiepsko wypadła Siódemka. A OPEK – to się okaże …

» Lełon napisał: { 29 Jun 2009 - 04:06:16 }

Ludzie! Dlaczego nie piszecie w których oddziałach dzięją się takie rzeczy? Podawajcie miasta!!! bo to jest istotne!!!

» Przemek napisał: { 1 Jul 2009 - 01:07:58 }

Czytając Wasze komentarze muszę zgodzić się z Lełonem: podajcie oddziały z których szły do Was te oszukane/zniszczone przesyłki. Również czekam (@ Ewa) na przesyłkę idącą Opekiem i trochę mnie zdenerwowaliście komentarzami, jednak przemyślałem to i dochodzę do wniosku (np. po 2 komentarzach Anny i jednym Magdy, wszystkie jeden pod drugim – mówią o zepsutym samochodzie kuriera holowanym 8km od domu odbiorcy – dziwny zbieg okoliczności że 2-3 osoby miały identyczny przypadek, hehe), że niektóre z komentarzy to po prostu niszczenie konkurencji przez przedstawicieli innych firm kurierskich ;-) Podając oddziały firmy w których rzekomo wystąpiły błędy w obsłudze zwiększylibyście w pewnym (niekoniecznie dużym) stopniu wiarygodność Waszych wypowiedzi. Szczerze mówiąc, zachęciliście mnie do skorzystania z usług tej firmy – bardzo chcę się przekonać o jakości usług tej firmy. I jeszcze jedno na koniec: użytkownicy Allegro, którzy niby zostali oszukani przez Opeka – czemu zwalacie definitywnie winę na kuriera, nie podając w oskarżenie uczciwości kontrahenta? Moja przesyłka została wysłana z wiarygodnego sklepu internetowego (mam numer przesyłki) więc w razie czego będzie wiadomo, że błąd popełnił kurier, ale kupujący na Allegro nie powinni się wypowiadać o oszustwie kuriera bez wcześniejszego podania dowodu uczciwości sprzedawcy (doczytałem się tego np. w komentarzu Daro z 23 marca).

» Krzysiek napisał: { 3 Jul 2009 - 08:07:31 }

Nie polecam nawet najgorszym wrogom, tej firmy kurierskiej – jednym słowem mozna określic OPEKa – Żenadą .
Wysłałem niedawno 3 paczki do klientów ( z inną zawartością ) i wyraźnie były opisane na opakowaniach, która dla kogo ma być dostarczona . Sprawdziłem dokładnie listy przewozowe i wszystko się zgadzało.
W kolejnym dniu klienci dzwonili do mnie że paczki to towar niezgodny z opisem , no i właśnie się dowiedziałem wtedy że kurier poprzyklejał sobie listy przewozowe losowo. Żeby to wszystko odkręcić wykonałem telefon do kuriera ten mi powiedział zebym zadzwoniił do biura, tam znowu pani podała mi numer do innego kuriera itd. Szkoda gadać jeżeli ktoś szybko chce się pozbyć w szybki sposób nerwów to polecam tą firmą kurierską.

» Ewe napisał: { 6 Jul 2009 - 01:07:20 }

hehehe :)

A ja dziś znalazłam przesyłkę OPEKu na chodniku :D

Jakiś kurier ją po prostu zgubił :P

» PIOTR napisał: { 9 Jul 2009 - 06:07:44 }

Witam. Ja mam bardzo dobre doświadczenie z firmą OPEK. Przesyłka dotarła do mnie w niecałe 24 godziny. POLECAM!!!

» KRYSTYNA napisał: { 11 Jul 2009 - 08:07:18 }

Przesyłka dotarła do mnie na drugi dzień. Obsługiwała firma OPEK. Ale konkurencja działa tak jak i wszędzie. Wszystko zrobią aby zniszczyć drugiego, to jest dopiero żenada!!!

» Czekam na przesyłke napisał: { 14 Jul 2009 - 12:07:51 }

A ja czekam na przesyłkę.Jestem ciekaw czy te komentarze są prawdą że to najgorsza firma i w ogóle. Bo mocno się wystraszyłem czytając te komentarze. No nic czekam…

» Sylwia napisał: { 15 Jul 2009 - 02:07:24 }

Korzystałam z firmy OPEK już kilkakrotnie (oddział w Suwałkach) – przesyłki dotarły do mnie na drugi dzień, kurier był bardzo miły, uprzejmy i kompetentny-szczerze polecam.A co do negatywnych opinii na temat tej firmy-to przecież wszędzie zdarzają się jakieś czarne owce, które psują opinię całej firmie.

» Czekam na przesyłke napisał: { 16 Jul 2009 - 02:07:38 }

No paczka doszła.Wszystko jest w porządku.Polecam

» przemo napisał: { 3 Aug 2009 - 09:08:02 }

zamowilem opony z lublina do plocka (wczoraj), jestemw szoku po przeczytaniu komentarzy, napisze jak dostane (o ile dostane) i dobrze,ze wzialem za pobraniem

» przemo napisał: { 4 Aug 2009 - 07:08:06 }

jestem pod wrazeniem :) , wysałano opony o 8:oo rano z Lublina w poniedzialek 03.08 a dostałem je dzi -czyli wtorek 04.08 o godz. 11:00 ( 27 h ) , jestem zadowolony,tym bardziej,ze kurier zadzwonil godzine przed,ze przyjedzie :)

» Franek napisał: { 14 Aug 2009 - 03:08:08 }

Do tej pory korzystałem z ich usług trzy razy i było ok. Aż do czwartej przesyłki. Paczkę otrzymałem uszkodzoną, wizualnie nawet nie za bardzo trochę dodatkowej taśmy po bokach “załatwiło sprawę”, uszkodzony też był towar który zamawiałem. Spróbujcie teraz reklamować, aż się zdziwicie jak to wszystko wygląda, jestem do tyłu na ponad 200zł.
Na telefony też wydałem już sporo, bo w biurach siedzą same niekompetentne osoby i nic nie wiedzą, w centrali dopiero coś wiedzą, ale mają swój własny regulamin i nic nie zdziałacie aby dojść swych praw, a to dopiero czubek góry lodowej. Potem jest firma w której paczki są ubezpieczone, tu to już każdy klient wymięknie. Cieszcie się jeśli paczkę otrzymacie taką jak się należy, inaczej próżny wasz trud i zgrzytanie zębów.
Nie wiem jaka na to rada, chyba nie korzystać z usług tej firmy wcale??

» al napisał: { 17 Aug 2009 - 10:08:58 }

Ta firma to zlodziejstwo, na trasie z łodzi do kalisza wyslany przeze mnie to serwisu laptop zostal podmieniony na jakiegos starego zlomiastego, a moj lapek zminkal. Ta firme trzeba omijac szerokim lukiem

» Łukasz napisał: { 27 Aug 2009 - 11:08:10 }

Żenada!!!!! czekam na przesyłkę kurierską 5 dzień. Tłumaczenia pracownika z ich firmy – “proszę Pana – to nie nasza wina, to pracownik rzucił pracę, zostawił kluczyki w stacyjce i tyle. Nie wiemy kiedy przesyłka będzie u Pana….” Szanowni Państwo to się nadaje do Alternatywy 4 albo do Misia. Oby ta pseudofirma kurierska OPEK poszła z dymem.

» Łukasz napisał: { 27 Aug 2009 - 11:08:37 }

dodam, że oddział w Gdańsku…

» kALUŚ napisał: { 29 Aug 2009 - 06:08:36 }

czekam na przesyłkę nadaną wczoraj ok. 11. właśnie OPEK-iem . Dam znać jak dotrze.
Oddział Katowice

» Maria napisał: { 6 Sep 2009 - 09:09:15 }

Ja niestety też nie mogę nic dobrego powiedzieć o Opek . W środę 02.09.09 o 7.45 otrzymałam awizo od producenta o nadaniu przesyłki i jej numer. Do dziś nie mam towaru (niedziela 22.30). Na stronie firmy jest możliwość sprawdzenia co dzieje się z przesyłką . Ale po wpisaniu numeru mojej przesyłki wyskoczyły aż 4 pozycje ,ale już z 04.09.09 . Co się więc dzieje z moim towarem? Jutro będę dzwonić w poszukiwaniu kuriera . Poinformuję kiedy będę mieć przesyłkę .

» Maria napisał: { 7 Sep 2009 - 09:09:10 }

Wszystko w porządku , towar dostarczony w dni dzisiejszym (5 dni od dnia nadania przez producenta, w tym 2 dni świąteczne). Bardzo miła pani w centrali w T-bgu podała mi namiary na kuriera, którym okazał się bardzo sympatyczny człowiek. Możliwe , że można było to zrobić w krótszym czasie , ale na dobrą sprawę nie jest tak źle. Moja poprzednia ocena firmy nie do końca była trafiona. Chyba można im zaufać.

» Marta napisał: { 8 Sep 2009 - 09:09:09 }

Witam,
współpracowalismy z wieloma firmami, ale w Krakowie najlepiej współpracuje sie nam z własnie z Opekiem i tam pracują najbardziej kontaktowi ludzie.

» zachodnia napisał: { 9 Sep 2009 - 12:09:45 }

Zdarzyła mi się identyczna sytuacja. Scenariusz dostawy taki sam, jak w Twoim opisie więc wygląda na to, że to wypracowany przez kurierów sposób dostawy a raczej fałszowania listu przewozowego! Nie mam ochoty korzystać z ich usług ale niestety sprzedawca z Allegro, u którego zamówiłam towar skorzystał i proszę, same problemy! Omijajcie Opeka!!!

» Andy napisał: { 15 Sep 2009 - 12:09:58 }

Jak czytam te opinie to jestem w 100% pewien że większość z nich to sufitówy i działanie konkurencji. Do piszących komentarze: dlaczego nie podajecie szczegółów, konkretów, tylko ogólniki? A fe !!! Myślicie, że tym sposobem można wykończyć konkurencję? Wręcz przeciwnie ! To wy usiłujący zmieszać innych z błotem (nie podając szczegółów) doprowadzacie do tego, że osoby zainteresowane mające choćby cień inteligrncji – wasze opinie lekceważą (opłakany skutek) i nabierają przekonania że tak naprawdę to rzeczywistość jest całkiem inna. Nabierają przekonania do tego tak bardzo gnębionego i szkalowanego. Zaczynają mu ufać. I tym sposobem cel stawiany przez szkalujących ma przeciwny skutek. Tutaj trzeba powiedzieć – PORAŻKA !!! TOTALNA PORAŻKA !!! Ze swj strony chcę dodać że kilkakrotnie korzystałem z kurira OPEK (Rzeszów-Strzyżów) i jak do tej pory nie mogę narzekać. Trzeba mieć troszkę wyrozumiałości dla każdej pracy – a tej w szczególności. Mam tylko jedną prośbę do szefostwa firmy OPEK (bardzo dobra rada) aby uruchomić SMS-owe powiadamianie o dostarczeniu przesyłki. Powali to na kolana konkurencję – GWARANTUJĘ !!! U mojego (rejonizacja dostawców -STRZYŻÓW) z tym kontaktem bywało różnie raz lepiej raz gorzej ale jak wcześniej wspomniałem mieściło się to w ramach rozsądku (może być lepiej). A do osób piszących posty: “informuję jako były wzorowy student (ocena b.dobra) u P. prof. Cwiąkalskiego że konsekwencje takiego oszczerstwa (nieuczciwej konkurencji, działania na szkodę firmy, itd.) są mocno uregulowane w polskich normach prawnych i mogą być w skutkach bardzo dotkliwe dla podmiotów które je stosują. Ustalenie z jakiego komputera i kto wysył oszczercze maile nie stanowi dziś żadnego problemu !!!

» Okradziona napisał: { 1 Oct 2009 - 07:10:53 }

Ta firma to zlodziejstwo, wyslany przeze mnie do serwisu aparat (na gwarancji) bardzo dokładnie zapakowany w folię bombelkową itd. nie dotarł, dotarło ale puste pudełko bez aparatu…no powiedzcie jak to można wysłać aparat do naprawy i go nie zpakować no ludzie…to juz trzeba być naprawdę zakręconym człowiekiem brak słów!
sprawa jest w trakcie wyjaśnienie trwa to już od czerwca, a zaczął nam się już październik… kompletnie nie wiem co mam robić z tą sprawą ;-( aparat służył mi zaledwie od marca tego roku do czerwca (naprawdę aparat wart tych pieniędzy za które go kupiłam mimo, że zaczął robić rozmazane zdjęcia) jak wcześniej wspomniałam po aparacie ani śladu, wyjaśnienia też brak “muszę czekać bo mój przypadek nie jest pierwszym” czytałam o tej firmie i baaardzo dużo osób zostało okradzionych… jak możecie to poradzcie mi coś w tej sprawie…
dziękuję…

» sebol napisał: { 10 Oct 2009 - 12:10:18 }

Ja zamowilem paczke nadana 08.10.2009 oddzial w Szczecinie do Rawicza
czekam do dzisiaj nic nie przyszlo ciekawe co bedzie….

» Primo napisał: { 29 Oct 2009 - 12:10:18 }

Ta firma to kpina… Czekam na paczkę od tygodnia i nic . Interweniowałem u nadawcy , który podał mi namiary na paczkę i nr tel. do centrali.
Dodzwonić się nie można , więc wysłałem smsa. Po godzinie zadzwoniła Pani i zakomunikowała że kurier był 2 razy o godz. 15 i nikogo nie zastał.
Gdy zakomunikowałem , że akurat w te dni warowałem i czekałem na paczkę , Pani stwierdziła , że to wyjaśni ale i tak muszę już poczekać do piątku :-/
Na moje pytanie czemu kurier nie skontaktował się telefonicznie odpowiedziała że nie mają takiego obowiązku . A na dalsze pytanie , że skoro był to gdzie awizo stwierdziła że nie wie …..
Sprawę mają ponoć wyjaśnić. Ciekawe….
Omijajcie ich z daleka !!!!!!!!!!!

» Okradziona napisał: { 1 Nov 2009 - 08:11:13 }

Taaa… Oni kazdą sprawę tak wyjaśniają, że jak dzwonisz to nic nie wiedzą jak zresztą zawsze
i jeszcze jakies muzyczki puszczają przy połączeniu i każą czekać X czasu!

» Jerzy napisał: { 6 Nov 2009 - 11:11:29 }

Bardzoszybka dostawa w ciągu 24 godz, miła obsługa, Polecam

» lena napisał: { 6 Nov 2009 - 03:11:29 }

ZAGUBILI PRZESYŁKĘ!!! Skończeni nieprofesjonalni idioci! czekam na ksiazki od dwóch dni … a oni nie wiedzą co się stało! po przefaxowaniu poprawnie wypełnionego listu przewozowogo “rozkładają ręce” poprostu kabaret! NIE POLECAM NIKOMU !!!

» Langie napisał: { 14 Nov 2009 - 06:11:05 }

Drogi czytelniku pracuje w firmie 2 lata jako magazynier, to co sie dzieje z paczkami i ludźmi w tej firmie przekracza ludzkie możliwości i wyobrażenia. Firma ta to obóz pracy choć już dawno jest po wojnie, a kierownictwo to stalinowski reżim. Pracownicy są okradani ze stawek pieniężnych na każdym kroku przez kierownika Pana Janka zwanego przez pracowników “Down’em” lub “Deklem”, warunki sanitarne w środku hali są podobne do slumsach w Brazyli(Jedna toaleta na 200 ludzi).Rzadna inspekcja nie jest wpuszczana do środka obiektu. W zakładzie panuje niesamowita KORUPCJA a pracownicy są traktowani jak zwierzęta. A co do tej kontroli to powinna nas odwiedzać bez zapowiedzi najlepiej w nocnych godzinach pracy kiedy najwięcej się pracuje. Mógłbym dalej wymieniać nazwiskami kierownictwo ale nie chcę zostać zwolniony ponieważ to moje jedyne źródło dochodów. Proszę jeśli ktoś to przeczyta o zawiadomienie inspekcji pracy lub inspekcji sanitarnej.

» Wojtek napisał: { 25 Nov 2009 - 03:11:11 }

Powiem szczerze: gdy 2 miesiące temu podpisywałem z OPEKiem umowę wydawało się, że wszystkie te wpisy to przesada. Niestety okazało się że mieliście racje: 4 przesyłki uszkodzone, 3 razy kurier nie przyjechał mimo umowy i moich telefonów a najlepsze było tłumaczenie cytuję: “… yyy … hm … zapomniałem” na szczęscie żadnych pomylonych adresów ale za to reklamacjami przebili wszystko. Na 4 uszkodzenia towaru pierwsza reklamacja po 50 dniach skonczyła się odmową bo towar został odebrany a uszkodzenie zostało zgłoszone dzień później – szczegół że odebrał dziadek lat 70 który chciał zrobic przysługe wnukowi. Biedak niedowidzi ale nie chce byc nieużyteczny więc odebrał, podpisał a kurier to wykorzystał bo normalnie to każdy by zauważył że kartonowe opakowanie jest uszkodzone i po rozpakowaniu przy kurierze sporządzonoby protokół i byłoby po sprawie. Paradoks polega na tym że drugie uszkodzenie również stwierdzono po wyjściu kuriera ale zostało mi uznane… ciekawe dlaczego? Przesyłka była dużo tańsza więc spodziewam się że to jest powód. Żeby nie było tak dobrze to w decyzji o zwrocie pieniędzy nie jest wliczony koszt przesyłki – na pytanie dlaczego otrzymałem odpowiedź że nie napisałem tego a ja sprawdziłem i z mojego punktu widzenia napisałem ale być może pani z opeku nie zrozumiała… Trzeciego nawet nie zgłaszałem bo klient powiedział że zadowoli się zniżką dlatego bo akurat ten róg towaru który został uszkodzony nie bedzie widoczny więc cały zarobek poszedł w zniżkę ale przynajmniej mam swoje pieniądze. Czwarte uszkodzenie przelało kielich goryczy, przesyłka i towar wygląda jakby ktoś po nim chodził mimo nalepek ostrożnie szkło (są ślady butów na kartonie) reklamacja jeszcze nie została rozpatrzona ale przesyłka była dość droga więc nie sądzę że dostanę zwrot pieniędzy. Zapomniałem dodać że codziennie musze dzwonic do kuriera 2-3 razy upewniac sie i przypominać mu że ma przyjechać. Zmieniam firmę zobaczymy co bedzie w nastepnej…

» Wojtek napisał: { 25 Nov 2009 - 03:11:53 }

Do goscia z nikiem Andy: mogę ci wysłac skany dokumentów jeśli chcesz… tylko w zamian chce zobaczyc ten podpis Ćwiąkalskiego i dokumenty gdzie pracujesz bo wydaje mi sie że skoro tak straszysz to masz cos wspolnego z opekiem

» Mateusz napisał: { 25 Nov 2009 - 06:11:28 }

Ja miałem gorszą sytuacje. Zamówiłem sobie koszulkę i bluzę markową ze sklepu City-shop.pl Doręczają paczki właśnie za pośrednictwem firmy kurierskiej OPEK. Za koszulkę, bluzę i przesyłkę razem było do zapłaty 313zł. Matka odebrała paczke, po południu wróciłem ze szkoły, biorę paczke i stwierdzam, że jest zdecydowanie za lekka. Otwieram, a tam bluza luźno wrzucona do kartona, a koszulki… NIE MA! Kurier chyba się troszke pobawił i zabrał koszulke. Skandal.

OPEK = ZŁODZIEJE!

» zenek napisał: { 26 Nov 2009 - 02:11:32 }

Zgadzam się z Mateuszem OPEK=ZŁODZIEJE. Za przesyłkę pieniądze pobiorą, ubezpieczenie również, następnie paczkę / wyrób z żelaza / niszczą podczas przewożenia. Zwrot wartości? Ich credo to : . Przestrzegam innych. Nie wysyłajcie tą firmą. Przy uszkodzeniach, zwrotu wartości będziecie dociekać w sądzie. I tego czegoś nie nazywajcie firmą, ponieważ to słowo z greckiego całkiem co inne określa. Co do wcześniejszej wypowiedzi kuriera OPEK o rzucaniu paczek w DHL. Tak rzucają podobnie jak u innych przewoźników. Różnica pomiędzy tymi przewoźnikami jest taka, że DHL wypłaca za uszkodzenia bez problemów, a OPEK w ogóle. Wysyłam od kilkunastu lat, różnymi drogami i wiem co piszę.

» Wojtek again napisał: { 4 Dec 2009 - 03:12:38 }

dobijają mnie wpisy typu: “wczoraj nadana dzisiaj przyszła opek jest cacy” bo to standard w każdej firmie, więc jesli wysyłacie jedną paczkę na rok to wasze mądrości są nie na miejscu… niech sie wypowiadają ludzie którzy maja do czynienia czesto z róznymi firmami, albo przynajmniej tacy którzy mają cos ciekawego do powiedzenia. Miałem do czynienia z Schenkerem – ogólnie plus chociaz kurier mało sympatyczny ale WSZYSTKIE reklamacje mi uznano i żadnych spóźnien, GLS – kurier SUPER – dzwoni przed dostarczeniem zawsze miły i nawet jak było coś nie tak to mozna sie z nim dogadac no i jak na razie żadnej reklamacji (2 lata współpracy), poprzedni kurier który mnie obsługiwał był gorszy ale ten jest świetny, DHL – firma ok przesyłki na czas, ale kurier beznadziejny, na początku oszukał mnie na kosztach przesyłek i ogólnie leń bo zostawia przesyłki byle gdzie nawet jak mu zwracam na to uwagę, UPS – na razie nie mam zdania bo za krótko współprcujemy, DPD – omijam szerokim łukiem bo widziałem przez okno jak traktują przesyłki, załuję ze nie nagrałem komórką bo na you tube sie nadawało, Siódemka – dopiero od stycznia sprobuję ale nie omieszkam napisać no i OPEK o którym juz pisałem NAJGORZEJ W MOIM RANKINGU ZA NIEUZNANE REKLAMACJE – ZNISZCZYLI TOWAR I NA DODATEK NIE CHCĄ ODDAĆ KASY TO ZWYKŁE ZŁODZIEJSTWO!!!!!!

» Wojtek again napisał: { 4 Dec 2009 - 03:12:31 }

CHCECIE MIASTA JA JESTEM Z TRÓJMIASTA (SOPOT) CZYLI ODDZIAŁ W GDAŃSKU MNIE OBSŁUGUJE

» Wojtek again napisał: { 4 Dec 2009 - 03:12:49 }

JESZCZE DO PRZEMKA JEDNO SŁOWO… OK Z TYMI ODDZIAŁAMI MASZ RACJE PODAWAJCIE MIASTA BO UWAZAM ZE WSZYSTKIE ODDZIAŁY NIE MOGĄ BYC TAKIE ZŁE ALE Z TYM ALLEGRO TO PRZESADZIŁEŚ BO JESLI TEORETYCZNIE KLIENT CHCIAŁBY MNIE OSZUKAC TO I TAK KURIER ZABIERA USZKODZONY TOWAR Z POWROTEM WIĘC NIE WIEM PO CO MU TO CAŁE ZAMIESZANIE BO DOBRY TOWAR DOSTANIE ZA KILKA DNI… GDZIE TU LOGIKA???

» Wojtek again napisał: { 4 Dec 2009 - 03:12:26 }

Po przemyśleniach dochodze do wniosku że te firmy dzielą się na takie które pracuja sprawnie i mają mało wpadek a różnią się tylko kulturą osobistą kurierów, i na takie które oszukują klientów jak Opek bo w żadnej innej firmie nie było problemów z reklamacją towaru który został zniszczony w trakcie transportu.

Moja klasyfikacja wyglada nastepujaco:
1. GLS – za super miłego kuriera i żadnej reklamacji
2. Schenker – za uznawanie reklamacji bez zastrzeżeń, kurier mruk
3. UPS – jak na razie bez wpadek (miesiąc) kurier sympatyczny
4. DHL – firma ok kurier beznadzieja
5. DPD – firma fruwających paczek staram sie omijać od roku
6. OPEK – złodzieje nie uznaja reklamacji i kurier tragedia powinno byc 10 miejsce

» Bartek napisał: { 31 Dec 2009 - 01:12:11 }

Ja także radze OMIJAĆ firmę OPEK dalekim łukiem miałem takie same problemy jak autor czekałem tydzień , paczka trafiła w inne miejsce , kurier sądził że była dostarczana kilka razy i że nikogo nie było w domu albo jak mówił nikt nie chciał go wpuścić do bloku i także musiałem wykonać kilkanaście telefonów !! TA FIRMA TO JEST JAKIŚ ŻART !

» Wojtek 3 wejście napisał: { 7 Jan 2010 - 04:01:23 }

Przed świętami wysłałem ok 100 przesyłek większość Siódemką i BPS (pośrednik DHL chyba) kilkanaście pocztą i szok jedna (!!!!!) uszkodzona przesyłka w Siódemce ale reklamacja bez problemu co prawda kasy jeszcze nie mam ale Panie są bardzo miłe i starają się żebym się nie zdenerwował… a Opekiem wysłałem jedną i… oczywiście USZKODZONA – ALE TO NIE WSZYSTKO!!!
klient nie odebrał bo było widoczne uszkodzenie kartonu i tablicy więc kurier powinien z nim spisać protokół ale nie!!! kurier zabiera tablice nic nie mówiąc. Klient mnie informuje telefonicznie zaraz po wyjściu kuriera, więc każe mu dzwonic i kazać kurierowi spisać protokół uszkodzenia – kurier nie zjawia sie mimo kilku telefonów ani tego ani nastepnego dnia – nigdy (chyba wiedział ze dostanie opier…)
Po 2- 3 dniach dzwoni magazynier z Opeku i pyta co ma zrobić z tablicą!!! Każe mu odesłac do mnie bo chcę zobaczyć jak ona wygląda.
Po kilku dniach kurier zostawia przesyłkę na portierni (ja byłem w biurze ale chyba bał się zajść więc opierd.. dostał portier za podpisanie listu) ale TO NIE MOJA TABLICA TYLKO JAKAS ANTENA SATELITARNA!!! Zabieram antenę i dzwonie do kuriera – nie podnosi słuchawki (hm… dlaczego?) więc dzwonię do mojej “opiekunki” w Opeku która ustala gdzie zaszła pomyłka i obiecuje naprawienie bałaganu (jedyna normalna osoba).
Kurier zjawia się po kilku dniach po odbiór anteny ale nie ma protokołu uszkodzeń więc każe mu wrócić jak bedzie przygotowany. Zjawia sie po następnych kilku dniach – dokładnie w miesiąc od wysłania przesyłki, spisujemy protokół i oddaje mi tablicę. Jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądają przesyłki obsługiwane przez firmę Opek napiszcie maila na mclaren97@wp.pl to wyślę zdjęcia żeby wam uzmysłowić co oni wyprawiają.
Zastanawiam sie co o nic sądzi ten gość który nie dostał anteny satelitarnej na święta…

» Marta napisał: { 25 Feb 2010 - 10:02:38 }

Może nie do trzech, ale do czterech razy sztuka.
Pierwsze przesyłki obsługiwał kurier z mojego rejonu ( centrum Krakowa) i mimo delikatnych rzeczy, wszystko było w porządku. Dziś zrobiłam większy zakup bo prawie za 200 złotych i wpadka. Po pierwsze kurier zadzwonił złoszcząc się że nie może znaleźć mojego domu. Nie było to trudne, ponieważ szukał na osiedlu domków za Hutą a ja mieszkam w kamienicy w Krakowie. Po uświadomieniu pomyłki (adres jak byk wymalowany na pudle) doszedł do wniosku, że to nie jego rejon i paczka dziś do mnie nie dojedzie. Wybłagałam dostawę pod sam koniec pracy, bo się okazało, że pan mieszka niedaleko mnie. Niestety adres nadal był zagadką.
Kiedy już odnalazłam kuriera i moją przesyłkę, pokierowałam którędy do domu i poprosiłam aby jednak formalności załatwić u mnie w mieszkaniu ( powody: z pudłem było coś nie tak więc chciałam zobaczyć czy wszystko w porządku z przesyłką, pudło było ogroomne a ja jednak niewielką istotą jestem, kwestie finansowe – pieniądze zostawiłam w mieszkaniu). Bez podpisania nie wolno mi było “ruszyć” pudła więc musiałam zapłacić i pozwolono mi zajrzeć do środka. Towar nadaje się do wymiany, ale, i tu piękne: Kurier stwierdził że protokołu nie ma więc nie wypisze, nie jest z mojego rejonu więc to nie jego sprawa, a po za tym już jest późno. Dał mi numer na centralę, który był jedynie telefonem komórkowym kobiety, która mam nadzieję, pracowała w tej firmie.
Najpierw zadzwoniłam do sklepu, potem na ten numer. Pani zapytała o numer przewozu i kazała czekać jutro na kontakt od kuriera, który dostarczy odpowiednie papiery.
Co z tego wyniknie napiszę w części drugiej.
Podsumowując, do dziś nie miałam pojęcia co to za firma, a paczka była dostarczana w przemiły sposób, i w całości. Dziś nie miałam tyle szczęścia. Rozumiem że takie rzeczy się zdarzają, ale zobaczymy jak firma podejdzie sprawy i czy wezmą odpowiedzialność za ewidentną winę kuriera.

» Wojtek napisał: { 2 Mar 2010 - 01:03:51 }

Do Opeka niestety dołaczyła Siódemka po pierwszej wpadce zrezygnowałem, oczywiście reklamacja nie uznana mimo dobrych chęci Pani z Siódemki. Nawet nie mam zamiaru sie odwoływać. LUDZIE MACIE MOŻLIWOŚĆ WYBORU NIE WYSYŁAJCIE PRZEZ DZIADOWSKIE FIRMY KTÓRE NAWET NIE STAĆ NA PRZYZNANIE SIĘ DO BŁĘDU. Obecnie współpracuje jeszcze z UPS i jest super chociaż kurier nafąflony czasami, ale paczki przychodzą do klientów w całości i jak na razie żadnej reklamacji. Jeszcze słowko o Opek, prowadziłem korespondencje z babami które tam zajmują się reklamacjami i powiem szczerze gdybym mieszkał bliżej to bym się pofatygował tam osobiście i nie ręczę za siebie bo takiego chamstwa i bezczelności jeszcze nie doznałem od żadnej firmy…

» Mariusz napisał: { 11 Apr 2010 - 09:04:24 }

Jestem kurierem Opek w oddziale Szczecin, moj rejon to Pyrzyce, Warnice, Dolice, Przelewice, Mielecin, Kozielice, Bielice, Stare czarnowo, Szczecin-Plonie.
Prosze o wasze wypowiedzi, jezeli gdzies nawalilem…
Pracuje juz 5- miesiac w Opek i staram sie i daje z siebie wszystko. Wszedzie zdaza sie jakas czarna owca (np. w Banku kasjerka okrada kase, ale czy to znaczy, ze nie mamy trzymac pieniedzy w banku?). Moim zdaniem wyolbrzymiacie sprawe na podstawie zachowania pojedynczych kurierow.
Moj nr kuriera 2SZC106

» zbigniew.82 napisał: { 16 May 2010 - 05:05:01 }

witam jestem kurierem oddzialu KKZ piszecie ze opek to zla firma niewiecie jle razy prubowalem sie dodzwonic do klienta a tu, gosc siedzi w pracy telefon wylaczony lub nieczytelny a jak juz dzwonie to odbiera osoba mieszkajaca w inej czesci polski, albo to co jest regula pazcka powyzej 30kg kturej kurier nie ma obowiazku nosic.jade na miejsce a tam kobieta w ciazy ,starsza pani albo zdrowy dorodny chlop ale po operaci lub z choroba korzonkow, na pytanie jak pan odbierze paczke odpowiedz jest prosta jak pan wniesie to odbiore. was nie interesuje ze my mamy dzienie 60-80 paczek dotego firmy kture sa otwarte do 15tej kazdy mysli ze mam paczke tylko dla niego i on sie liczy a reszta to niewarzne .prosze pomyslcie czasem zanim cos napiszecie bo kurier to tylko czlowiek i niestety ma prace w kturej zalezy na czasie wiec wypelniajcie czytelnie i poprawnie listy przewozowe a wszystko bedzie ok no chyba ze naprawde traficie na zlego kuriera pozdro kurier opek jastrzebie zdruj

» Marta napisał: { 26 May 2010 - 04:05:48 }

Minęło kilka miesięcy od mojego wpisu. Już piszę co bylo od czasu umówienia z kurierem na spisanie protokołu:
Kurier, ten co zawsze jeździ w moim rejonie, przyszedł, spisał papiery, nawalił błędy ( celowo lub nie) wg nich paczka nie miała napisu ostrzegającego o delikatnej zawartości, natomiast ja jak byk pokazałam wielkie oznaczenia dookoła pudła z napisem uwaga szkło. Pudło stało przed kurierem w czasie wypełniania pisma. Błędy zostały poprawione, przynajmniej na tym formularzu, który jest u mnie.

wysłałam mmsem i mailem do włascicielki sklepu w którym zrobiłam zakup i mi reklamację uznano. Natomiast z tego, co wiem, firma OPEK przez ostatnie kilka miesięcy odbijała piłeczkę, pisząc, że tego nie dostali, tego nie ma itd… w końcu, że to ja powinnam wnieść do nich reklamację nie ona, że włascicielka sklepu ma przedstawić papiery które ja spisałam z kurierem, a dziś się dowiedziałam, że nie została reklamacja uznana ( po tylu miesiącach) ponieważ dokonali “analizy” ( ciekawe czego?) , w wyniku której ustalili, że po pierwsze ja stwierdzilam, że przesyłka była źle zapakowana ( BZDURA!) , po drugie przesyłka została doręczona w stanie nietkniętym. No przecież to tak jakbym poszła do nich, zdemolowała biuro, po czym dokonała analizy, że mnie tam wcale nie było.
Firma Opek jak widać jest firmą która oszukuje ludzi prywatnych i firmy, żeruje na uczciwości innych. Dziwne, ze nie ma nikogo kto mógłby im się dobrać do skóry za podobne praktyki.